måndag 4 augusti 2008

Tillbaka efter semester

Tillbaka efter semester i ett regnigt Balltorp. Det doftar nästan höst utanför fönstret...
Under min sista semestervecka spankulerade jag runt i Ystad med omnejd och fick då det mindre roliga beskedet att det varit inbrott på biblioteket :-( Jättetråkigt att höra verkligen. Tre datorskärmar hade blivit stulna. I skrivande stund vet jag alltså inte om det kommer att gå att komma hit och boka in sig på Internet under öppettiden imorgon - men jag jobbar på det!

Böcker, spel, tidningar, filmer och allt annat roligt finns tack och lov kvar, så det kan vara värt att bevista oss i alla händelser.

Min semester har i alla fall varit väldigt skön och vilsam (om än med full fart hela tiden) och jag har njutit mycket av sol och bad, fikor, grillkvällar och har till och med besökt en kollega under semestern!!! :-D

Hoppas alla våra besökare haft en skön sommar!

Inga kommentarer: