tisdag 22 januari 2008

Ljudböcker och biografier

Finnns sida vid sida med de "vanliga" böckerna på nyhetshyllan!
Får jag drista mig till att fresta med ett par lockande titlar? Jag gör det...

Ljudböcker (böcker på CD):
Jens Lapidus med sin omtalade bok "Snabba cash"
Joe Hills bok "En hjärtformad ask"
Jonas Hassen Khemiris "Montecore"
Jacqueline Winspear med boken "Maisie Dobbs"
Patricia Cornwells "Flyg fula fluga"
Inger Frimanssons "Ligga som ett O"
.... och så Marian Keyes "Är det någon där?"

Dessa hittar du på nyhetshyllan i gott sällskap av fler.

Biografier har vi inte haft mängder av här men nu ändrar vi på det! Ett axplock:
"En kocks resa" av Anthony Bourdain
"I skuggan av San Siro: från proffsdröm till mardröm" av Martin Bengtsson
"Mot stormens öga" av Roger Nilsson
"Flykten från Irak" av Sandra Lee
"Min väg, mina val" av Göran Persson
"Medan segern firades: min mammas historia" av Jens Orback
"Att vara Per Gessle" av Sven Lindström
"Ord och många visor" av Sven-Bertil Taube

Så - välkommen in! Dessutom, alltså, alldeles vanlig och ovanlig mysig skönlitteratur.

Inga kommentarer: